Eli nyt tässä kirjottelen suomeks, koska näin tosi "kivaa" unta viime yönä ja mä en usko et mun sanavarasto rittää kertomaan sen englanniks. Tää on toinen kerta ku oon nähny tän unen ja se oli viimeksikin aikalailla samanlainen. Nauttikaa mun kärsimyksestä ;__; (HUOM! Tää on nyt vaan pikasesti kirjotettu, enkä mä enää aamulla kunnolla muistanut mitä siinä tapahtu tarkallee)

Kuulun perheeseen, jotka on iät ja ajat tehnyt töitä karkottamalla demoneita ja aaveita yms. (näin ainakin ymmärsin). Se oli perheen ja suvun työ. Yks kerta mä kuulen joltakulta sellasesta sielusta, joka oli skalpeerattu ja sitten hitaasti luut puhdistettu kun se (huom. nainen) eli vielä. Yhteyden tai sen pysty nähä yhdeksännessä portissa (unessa tavalliset pelikortit toimivat tällasina portteina). Mut ne kortit tuli asettaa oikeen ja niin me sit tehtiin (en tiedä kenen kanssa kuitenkaan), me asetettin oikeen ne kortit ja ja laskettiin yhdeksään ja me nähtiin se. Se vaan et se nainen näki meiät kans ja se portti vähän niinku räjähti ja sulkeutu. Sit oltiin silleen "No, damn. Ei voi mitään. Mennään kotiin." ja niin mä päädyin kotimatkalle. Se vaan et mä en ollu yksin. Se nainen sieltä 9. mistä lie helvetin portista oli tullu mukaan. Se vaan ilmesty ja teki mulle sen mitä sille oli tehty. Se hyppäs mun päälle ja alko rääpiä mun rintakehää. Verta alko vuotaa, sattu perkeleesti ja yritin riuhtoa itteeni vapaaks mut se nainen oli raivoisa eikä mulla ollu mitään mahiksia riuhtoo itteeni irti siitä. Ja se vaan jatko mun rääpimistä kunnes se pysty ottaan kunnon otteen mun ihosta ja se alko repimään sitä. Niinku nahkaa eläimestä, jos ootte ikinä nähny sellasta. Mun selkä kaareutuu kivusta, mut mä en vaan voi mitään mitä tapahtuu ja se nainen repii mun nahan pois ja jatkaa mun lihan repimistä rinnasta, kunnes yhtäkkiä mä alan palaa. Mä oon huutanu kivusta tän koko ajan ja jatkan kovempaa ku tuli polttaa mun lihan pois ja must jää luuranko jäljelle.

 

Sit mä havahuin (siis unessa) ja huomasin et olin okei. Mun sydän löi helvetin lujaa ja se kipu oli tuoreena mielessä ja mä kiiruhan kotiin. Mut ei se tietenkään jääny siihen. Mä en kertonu heti mun perheelle mitä mulle oli tapahtunu pelossa et SE alkaa jahata niitäkin, joten mä lähen. Mä oon jonkun viikon poissa, mut tuun takas, koska mä en enää kestäny niitä näkyjä tai mitä ne nyt ikinä olikaan. Mun perhe on vihanen mulle, mut mä selitän niille mitä mulle oli käynyt ja mun äiti ja sisko? (en ihan varma), joka piteli mua sen sylissä ja ne kyseli et näinkö mä sen naisen nyt. Mä istuin pöydän ääressä joten en mä tietenkään sitä nähny, mut mä kuulin et se oli siellä pöydän alla. Mä sanoin tän niille ja pidin mun silmät kauhusta kiinni, mut mun äiti kysy olinko mä varma ja käski kattoon pöydän alle. Mä katoin sinne ja mä näin sen. Mut sekin näki mut ja se hyökkäs mua kohti. Mä olin viikon aikana oppinut et se ei oikeesti repiny ja skalpeerannu mua vaan se oksensi mun suuhun jotain mustaa paskaa (niinku drag me to hell- elokuvassa) ja sen takii mä kai näin niitä näkyjä. Ja siks mun piti nähä se. Mut ku se hyökkäs mua kohti mä revin itteni irti mun siskosta? (en edelleenkään tiiä oliko se mun sisko) ja juoksin kauemmas. SE oli tullu pois pöydän alta ja se katto kohti mua. Mun sisko ja äiti ei nähny sitä. Se hyökkäs mua kohti taas, kiljuen tällä kertaa (se tais tietää et mä pelkään ja se nautti siitä). Mä väistin sen pari kertaa mut sit mä jäin kiinni se taivutti mun päätä ja nojas ite mun pään yläpuolelle ja oksensi sitä mustaa paskaa. Se skalpeeraus-mikä-lie-kohtaus kesti vaan muutaman sekunnin, mut musta se tuntu ikuisuudelta. Äiti ja sisko (nyt se saa olla sisko perkle!) katto mua vähän aikaa hiljasena "kohtauksen" jälkeen ja niiden ilmeestä näki et ne usko.

Eli hieman myöhemmin kun mut oli pumpattu täyteen lääkkeitä, et mä en näkis sitä ja tyyliin kuolis, ne alko (lähinnä äiti) elko tehä jonkinlaista manausta (kai). Tää kohta on hieman sekava mullekin ku olin periaatteessa tajuton lääkkeistä, mut näin itteni kuitenkin siinä pöydällä. Saatoin myös hieman tökkiä lääkeaineita :P Anyway, back to the dream. No arvatahan saattaa et "manaus" ei ikinä tuu menemään niinku pitää, ei leffoissa taikka sitten unissa. Ei se menny. Jotenkin se nainen pääs irti musta ja pysty nyt hyökkäämään mun äidin kimppuun. Mut tällä kertaa se oikeesti raateli sitä. Mä näin kuinka se raateli mun äidin kaulan ja rinnan auki. Se ei kuitenkaan alkanut kynimään sitä, vaan käänty mua kohti ja aiko ilmiselvästi tehä mulle sen mistä mä olin nähny kuvia tähän mennessä. Mä en pystynyt liikkumaan, en tiiä johtuko siitä mitä Se teki äidille vai johtuko se siitä et mä tiesin mitä se tekis mulle ja et se oli mun vuoro kuolla nyt. Se lähesty mua, vaihteeks hitaasti ja se oli jo tarttumassa muhun, ku mä näin et mun äiti nousi maasta. Äiti ryntäs meiän luo ja tarttu sitä naista kaulasta. "Jos mä kuolla meinaan, niin raahaan ainakin sut takas helvettiin" ja sit maa niitten jalkojen alla muuttuu mustaks varjomaiseks käsimereks ja ne alko uppoomaan siihen samalla ku ne mustat kädet veti niitä. Se naine yritti rimpuilla mut äidin kynnet oli porautunu sen kaulaan tiukasti, eikä se tuumannutkaan päästä irti. (unessa saatoin tässä vaiheessa huutaa "go shinigami, go!" mut hei, se oli uni o.o)

 

Ja siihen mä aikalailla heräsin. Oli aamulla vähän kuset housuissa mut onneks mun kissa oli siinä mun vieressä niin rauhotuin aika pian. Hyviä unia vaan teillekin >:D Njahahaa!

BTW: Muistutti aika v*tusti leffaa. Ei tarkotuksella tosin o.o