Haha eipä tässä enää voi huonommin mennä. En saa työttömyyskorvausta ja en saa toimeentulotukea, vuokra on maksamatta, laskut maksamatta ja ruuat lopussa XD Mitähän vittua mä nyt keksin? On se siis kumma ku kaikki alko meneen hyvin siinä kuukausi kaks sitten niin ei vittu ei joku tais huomata et vittu tollahan meinaa mennä hyvin. Sillä ei oo stressiä ja se meinaa saada elämän kuntoon. Ratkaisu tähän: viedään siltä rahat ja kämppä

Viimekuussa (syyskuu) en saanu toimeentulotukea koska en ollut hakenut opiskelu paikkaa mistään (O.o <-- mun ilme) ja olin silleen ok, mä tajuun jos en saa työttömyyskorvausta koska karenssi jee! mut mitä vittua se toimeentulotuki liittyy tähän mitenkään? ja hain nyt tänään uudestaan toimeentulotukea (otin koiran mukaan :P) ja kuulen et ne on tehny päätöksen jonka mukaan mä saan 150 euroa. MIETTIKÄÄ! 150 vitun euroa ei vitsi! ja olin sille naiselle (oikeen mukava nainen) et en mä pysty maksamaan mun vuokraa sillä ja et mulla on karenssi työttömyyskorvauksesta ja ne oli silleen ''auts''.

Mut joo mulla ei oo tän kuun vuokraa maksettu ja ennen tätä kuuta mä oon maksanu mun vuokran 2 viikkoa aikasemmin ku pitäis. Näyttää vähän siltä et mä oon joutumassa kodittomaks et ei vitsi! Just näin talven alla vielä XD no eiköhän se viina yöllä pidä lämpimänä ja päivällä se sossun toimisto <3 No pääsepähän lehteen sitten kans :P kattoo nyt mitä ne sieltä vastaa et jos ei rahaa tuu niin pitää irtisanoa kämppä ja mennä sinne sossun toimistoon silleen ''hellouuuu. oisko sulla evästä mukana?''

Ai niin äidillekään ei voi mennä ku se asuu kolmiossa kahen kersan, kahen koiran ja kahen kissan kaa jo joten.... mulle ei oikeesti oo tilaa siellä. Plus isä on vähän niinku kuollu joten... sen luo ei oikeen voi mennä (ellei kuole)

Sori taas. Piti päästää vähän ulos näitäkin höyryjä :P

Peace I'm out!